Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Malin - 24 augusti 2007 21:34

Mysigt att träffa sötisen igen, men det tog tid att åka hit. Och jag höll på att missa nästan varenda färdmedel, haha. Men jag hann med alla som jag hade planerat, fick springa lite bara ;) Just nu sitter älsklingen och spelar bas och jag känner inte att jag har speciellt mycket att skriva om här, så jag ska nog fortsätta skriva på mitt Ceciliabrev istället.


Jo, just det. De nya ettorna hade tydligen planerat fest i helgen, men inte bjudit in en enda tvåa, så dåligt! Skämmes!

Av Malin - 24 augusti 2007 12:52

Eftersom Dennis tjatade så mycket (nåja, jag var inte direkt svårövertalad) så ska jag åka till Linköping snart igen. Är nog smart att passa på att ses nu. Jag lär ju ha mycket att göra under nollningen (hemska tanke). När jag ringde honom nyss så fick jag höra högtalaren, haha. Hon verkar hemskt irriterande. Vad är det med vissa och att höras jämt? Well. På återseende.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards