Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Malin - 30 augusti 2007 23:00

På dagen var jag moraliskt stöd åt Maria som delade ut hela 25 cv:n i diverse butiker inne i staden. Jag fick guida eftersom jag hittar så himla bra här, haha. Nåja, mitt lokalsinne verkade faktiskt för dagen bättre än Marias :P


Självklart råkade jag shoppa lite, jag kan ju inte gå på stan utan att hitta något som jag bara måste ha. Det blev en kalender (det behöver jag ju faktiskt), ett par mörkgröna jeans och en halsduk (10 kr). Så det kan nog få vara okej ändå. Jag behövde faktiskt ett par byxor och kostar de bara 149 kr så är det mer än okej att köpa dem! Försöker jag intala mig själv åtminstone :)


Väl hemma kikade jag som vanligt på Grey's Anatomy. Jag är helt fast! Det var så sorgligt ett tag att det var svårt att hålla tillbaka tårarna.


Sen på kvällen var jag hos Matilda, det var meningen att vi skulle kika på film, men istället så färgade Jenny och jag Matildas hår och pysslade med smink och smycken och grejer. Och åt en massa snask. Det är inte bra. Men det var jätteskoj och mysigt :) Kom hem kanske halv två, galet. Tur att det tar typ en minut att gå. Det gillas! Satte mig och spelade lite gitarr där mitt i natten, var den inspirationen kom ifrån vet jag inte. Men det är ju alltid trevligt med inspiration. Peace out.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards