Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Malin - 15 augusti 2007 10:10

Idag hoppade jag upp (nåja) ur sängen kl 9 eftersom jag ska åka till äslin. Jag packade litegrann igår, måste ju ha med mig några alternativ till kräftisen på lördag! Men jag känner på mig vad det kommer att bli, testade några olika outfits nämligen.


Måste åka härifrån med bussen redan 11.25 (de går dåligt på sommaren), tåget går 12.20 till Motala, sen blir det buss till Linköping 13.43 och sen ytterligare en buss till Dennis.. Så jag lär ju vara framme vid 15-tiden. Uh, vilken lång resa... Själva resan Örebro - Linköping tar väl egentligen bara två timmar, men det gäller att ta sig till och från tågstationen också. Hursomhelst blir det betydligt smidigare när han flyttar till Motala sen ;D


Nu måste jag nog flytta över mitt liv i handväskan till min nya väska istället, den är ju bara för tjusig ;D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards