Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Malin - 4 augusti 2007 22:14

Hade tänkt åka hem från Dennis i tid för att hinna tvätta, men när väckarklockan ringde ville jag inte riktigt vakna. Så tvätten fick tvätta sig själv, heh. I väntan på bussen hem till Motala fick jag åter användning av kameran. Mycket bra tidsfördriv må jag säga!



Skulle spela på värdshuset med Christian och Adde på kvällen, men väl hemma började jag få feber igen. Så jag sa att jag nog inte skulle kunna spela på kvällen, kände mig helt borta igen. Men jag tog en Ipren och lade mig och försökte sova en stund, hjälpte nog litegrann, för vips var jag påväg till Berggrens källare för att spela. Jag kände mig inte alltför pigg dock, men det var skönt att få komma ut lite och äta lyxmat! Passar på att göra lite smygreklam, haha. Men maten där är verkligen helt underbar, bland det godaste jag har ätit faktiskt. Ärligt talat. Första set var ganska hackigt och det var tur att vi inte hade planerat att spela mer än åtta låtar då, jag var helt slut efteråt. Typ yr och konstig. Givetvis hade jag glömt lite noter hemma, så jag lånade Christians cykel och ilade iväg hemåt. Passade på att knarka ytterligare en Ipren och klä på mig lite extra och packa ner ett par tjocksockar, måste ju vara beredd! Andra set gick helt okej, men tredje var nog bäst. Efter det kände jag mig av någon anledning mycket piggare, vilket var skönt. Vi stannade kvar och pratade med Dastan (kocken) en stund, sen begav vi oss hemåt runt tolv, några kronor rikare :) Som vanligt ringde jag och pratade med Dennis på hemvägen, känner mig mycket tryggare när jag kan låtsas att jag inte går alldeles ensam.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards