Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Rastlös

Av Malin - 4 maj 2009 14:49

Jag är så himla rastlös jämt. Vill alltid göra något nytt även om jag bara har hållit på med samma sak i en kvart eller nåt. Försökte mig på att arrangera lite, men det gick inge bra. Jag kommer ingen vart. Tycker det blir tråkigt och har ingen inspiration. Så jag började med gehörsläxan istället, ska planka massa rytmer. Det var ju kul, till en början i alla fall. Men så kommer det små förändringar här och där som gör att jag måste koncentrera mig mera. Och då blir det genast tråkigt. Dessutom är jag väldigt sugen på att hämta min cykel! Kanske mest är det som spökar..


På onsdag har jag lyssningsprov, massa jazztjosanhejsanskit. Och jag har inte ens börjat lyssna. Vi ska kunna skilja på olika stilar inom jazz, det kan inte jag. Yay!

 
 
emma

emma

4 maj 2009 18:47

oj det låter svårt att skilja olika jazzstilar åt? lycka till! det går säkert bra (:

http://www.metrobloggen.se/Obscene

 
Maria

Maria

4 maj 2009 19:25

Kristian vägrade titta på Ika i rutan, han var tydligen skiträdd för henne som barn=)

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards