Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Malin - 17 augusti 2007 23:34

Vaknade i normal tid imorse för en gångs skull, inte alls dumt. Dennis armbågades bara lite lagom mycket inatt ;P 90-säng är ju inte optimalt för två personer direkt, tur att vi tycker så mycket om varandra :)


Vi hade lite ärenden att uträtta i staden, begriper mig fortfarande inte riktigt på Linköpings stadskärna, men snart så kanske. Mitt lokalsinne är ju inte det bästa, haha. Men går jag själv brukar det funka, har jag någon med mig som hittar behöver jag ju inte tänka :) Det blev en inhandling av den tjusiga turkosa basken i alla fall, love it!


Väl hemma lagade jag klyftpotatis, kryddjärpar och svampsås, blev väääldigt gott måste jag säga. Efter maten försökte vi kolla på senaste Harry Potterfilmen, men det var ett hopplöst företag, somnade ganska snabbt båda två. Måste vara lägenheten alltså, jag är aldrig såhär trött annars. Känns jätteskumt att lägga sig och sova i flera timmar mitt på dagen, det brukar jag bara kunna göra när jag är sjuk...


Var iväg på Nykvarnsfestivalen ikväll, var enbart små äckliga fulla fjortisar överallt! Jag kände mig jättegammal, usch. Var ingen bra musik heller direkt, så vi blev inte långvariga. Men att få se hiphoparna i en minut gjorde det faktiskt värt det att gå dit, så himla dåligt :D Jag ångrar dock att jag inte tog med mig kameran, såg en massa fina kort på ditvägen. Känner mig lite galen, jag brukar inte se världen genom en kameralins, men jag har tydligen börjat med det. Min nya fina kameras fel ;)


Imorgon blir det kräftis, ser fram emot det :) Ska till Dennis mamma först eftersom hon är så snäll och skjutsar oss.


Och till Maria: Du är världens finaste. Ajlavju <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards