Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Malin - 23 augusti 2007 23:00

Har suttit i jag vet inte hur många timmar och valt ut kort som jag vill framkalla, blev först 961(!) kort, men efter ännu en rensning landade det på 890. Helt galet! Men med tanke på att jag inte har framkallat ett kort på säkert fyra år så är det väl inte så konstigt. Jag vet inte exakt hur många kort jag hade, men det lär ju vara några tusen. Blir dyrt det här, får nog ta det i omgångar kanske. Men nu har jag åtminstone valt vilka jag vill framkalla, så jag är ett steg närmare i alla fall ;D


Har även tagit mig en cykeltur till universitetet med omgivning idag, inte alls svårt att hitta. Tur för mig ;) Däremot är det uppför hela vägen hem, i och för sig tur att det inte är tvärtom, jag har en förmåga att få till det lite bråttom på morgnarna nämligen :)


Nu ska jag lägga mig och kolla på Kenny Starfighter, bolli bolli! 

Av Malin - 23 augusti 2007 12:51

Hade fått en elak kommentar som jag inte riktigt kände för att publicera. Men jag kan ju säga såhär: Ingen tvingar dig att läsa vad jag skriver och om du nu väljer att göra det får du väl skylla dig själv. Jag har aldrig kommit med något löfte om att allt jag skriver ska vara intressant att läsa om (långt ifrån!) och har du inget vettigare för dig än att läsa om mina dagar så är det väl bara att beklaga. Jag skriver för min egen del och gillar du inte vad du läser så är det väl bara att sluta? Svårare än så är det inte. Läser jag något jag inte gillar så slutar jag helt enkelt, jag har inget behov av att fälla en massa elaka kommentarer. Tycker bara det är tråkigt. (Men uppenbarligen måste du ha läst ganska långt, för det inlägget du refererade till var några dagar gammalt...)

Av Malin - 23 augusti 2007 01:20

A case of you - Joni Mitchell. Adore.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards