Direktlänk till inlägg 12 augusti 2007

Rubrik saknas

Av Malin - 12 augusti 2007 08:17

Jag smiter in här och uppdaterar en snabbis. Jag hoppade upp ur sängen halv åtta för att hinna städa och greja inom rimlig tid. Dessutom ska jag träffa Kristian i Örebro kl 13, så här gäller det att skynda!


Sängen, soffan, byrån, datorn och matbord med tillhörande stolar plus lite småplock är kvar. Frysen frostar av sig just nu, går jättesnabbt, den är ju relativt ny och har inte hunnit bli så isig. Det sista ska städas också, sen bor jag i Örebro. Kändes bra igår när jag fick in mina egna saker iaf. Möbleringen blev en helt annan än jag hade tänkt. Jag och pappa fick slå våra kloka huvuden ihop. Det blir nog bra det där. Det fina vädret gjorde också att lägenheten kändes mindre ful ;P


To be continued...

 
 
flikkha

flikkha

12 augusti 2007 17:44

Härligt med ny lägenhet :)

http://flikkha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards