Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

I touch you

Av Malin - 9 augusti 2007 23:55

Eftersom Maria tyckte att det var tråkigt att jag inte hade uppdaterat min blogg på så himla länge (typ flera timmar) så är det väl bäst att jag skriver ännu ett inlägg. Det är bäst att hon är glad menar jag. Innan hon sade hejdå för dagen sa hon givetvis I touch you tomorrow. Det är faktiskt jag som är upphovskvinnan bakom det uttrycket, jag är mäkta stolt. För er som är nybörjare i det svengelska språket betyder det ungefär jag hör av mig.


Nu är byrån helt tömd. Jag har faktiskt slängt en hel del, typ för små kläder och trasiga skärp och ruskigt fula halsband som jag aldrig någonsin kommer visa mig i. Har till och med slängt inte mindre än två par skor! Kolla!




Kaoslådan (istället för att ha kaos byrån har jag det i en låda istället, smurtigt va?) är nu ett minne blott! Den ser numera såhär prydlig ut, får se hur länge det håller. Dessutom har jag packat ner i stort sett alla mina kläder och skor, så jag kan känna mig nöjd med vad jag har åstadkommit under dagen, trots halvfeber och snörvel ;)


Imorgon kommer päronen och Magnus och hjälper mig. Men det känns ändå skönt att ha packat ner det mesta själv så jag har koll på vart grejerna håller hus. Städa kan de däremot få hjälpa mig med, det gör inget ;) Hoppas Dennis också orkar komma, känns som det var evigheter sen vi sågs.. Men i själva verket har det bara gått tre dagar. Det bådar ju gott, inte. Puss och godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards