Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

Garderobrensning

Av Malin - 6 augusti 2007 23:07

Usch, vad det är svårt att rensa garderoben! Även om jag har en massa kläder jag aldrig använder så gör det lite ont att sortera bort dem, de är ju mina små älsklingar.. Kommer nog bli ännu värre att välja bort skor. Hemska tanke.


Ska åka till Örebro och hämta nycklar, skriva hyreskontrakt och ta mig en titt på lägenheten kanske på onsdag tänkte jag. Det borde bli lite lättare att packa då, när jag har fått en bild av hur det ser ut. Lär ju knappast få plats med alla mina grejer. Har galet mycket saker egentligen. Trots att jag rensade bort massor när jag flyttade hit. Vart kommer allt ifrån?



För att lindra min hals dricker jag just nu lite te, givetvis i min till bloggen matchande te-kopp! (Visserligen såg jag inte det förrän efteråt, men jag kan ju låtsas att jag tänkte till.)


Ser inte fram emot att sova ensam inatt, men jag måste väl vänja mig. Det är äckligt nära tills jag flyttar nu. Jag får göra en Dennisdocka som kan hålla om mig i Örebro, det är så mycket mysigare med en Dennis bredvid <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards