Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Malin - 7 februari 2009 20:04

Jag som hade sett fram emot Melodifestivalen, eller ja. Lite iaf. Men vad händer? Jo, Petra Mede är programledare. Hur ska jag nu stå ut? Är verkligen inte förtjust i henne. Överhuvudtaget. Kanske säger lite om hur insatt jag är i Melodifestivalen, jag visste ju inte ens att hon skulle vara där. Nåja. Jag kan ju alltid hoppas på att de byter ut henne snart. Artisterna verkar ju inte så överdrivet bra heller kanske. Jag blir ju besviken på alla dåliga låtar varje år iofs. Alltså inget nytt.


Snart ska jag äntligen smaka på lasagnen! Mums.

Av Malin - 7 februari 2009 14:54

Idag leker jag mattant. Just nu står två pajskal i ugnen, ska fylla dem snart. Den ena blir spenat- och fetaostpaj och den andra ost- och skinkpaj. Har även gjort en köttfärssås till lasagnen. Har faktiskt inte blivit hungrig än, hör och häpna! Men jag tar nog ett smakprov av pajerna när de är färdiga :)

Av Malin - 7 februari 2009 11:41

Var ensam hemma igår, Dennis åkte till Linköping.. Men så ringde han inatt och sa att han skulle komma hem idag istället för att stanna till söndag. Knäppis. Men det är skönt att han är hemma igen. Det var så tomt..


Idag hade jag tänkt vara duktig och laga massa mat och frysa in. Bäst att sätta igång innan jag blir hungrig :P Lasagne, vegetariska biffar och paj tror jag det blir. Men först måste jag nog handla lite mjölk, tänkte göra en stor lasagne och då räcker det verkligen inte med typ 2 dl mjölk :)

Ovido - Quiz & Flashcards