Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Malin - 21 februari 2009 21:30

Kul att Molly gick direkt till final! Inte för att låten var särskilt bra, utan mest för att hon blev så glad! Mycket roligare för henne än för BWO att komma till finalen. Och skönt att inte alla måste vara pinnar, hon är ju jättesöt, kanske just för att hon inte är någon pinne! Go Molly!

Av Malin - 21 februari 2009 17:54

Det var så skönt att träna idag, trots träningsvärken i magen. Först styrketräning på maskinerna, sen kondition i en halvtimme. Och lång stretch :) Jag känner mig lite mer motiverad att träna nu när SMASK närmar sig. Då måste jag ju faktiskt kunna dansa och sjunga samtidigt. Hur ska det gå? Plus att jag kommer ha på mig typ en kroppsstrumpa :P Eller ja, inte direkt, men det mesta kommer sitta tight iaf. Så det gäller att antingen träna upp en lite snyggare rumpa eller ha bra strumpbyxor som håller in allt ;) Tror jag satsar på en kombo.


Ikväll blir det melodifestivalen. Jag brukar alltid tycka att det mesta är rätt dåligt, men det är svårt att låta bli att titta ändå!

Ovido - Quiz & Flashcards