Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Malin - 12 februari 2009 19:26

Jag har sisådär 15 bloggar som jag följer med hjälp av bloglovin.com. Det brukar alltid vara någon som har uppdaterat, ibland när jag kommer hem efter en skoldag kan det vara runt 30 nya inlägg att läsa. Men nu har ingen uppdaterat på två timmar! Det händer typ aldrig dagtid! Jag som ville ha något att läsa medan jag väntar på att maten ska bli klar. Får väl sätta på tv:n istället då.

Av Malin - 12 februari 2009 19:23

Har precis blandat ihop räkor, smulad fetaost, creme fraiche och lite salt. Smaskigt värre! Till det ska jag inte äta bakad potatis som man skulle kunna tro (har ingen sådan hemma) utan tortellini. Det blir spännande. Får ta potatisen en annan gång.

Hes

Av Malin - 12 februari 2009 18:07

Min röst har verkligen inte hängt med idag.. Till råga på allt har jag bara haft lektioner där jag har varit tvungen att sjunga. Röstträning, kör (i nästan 3 timmar!) och sånglektion. Härligt, särskilt eftersom rösten inte ens ville hänga med imorse :P


Det är så grymt kallt i våran lägenhet!  Sitter och huttrar här.. Kanske dags att äta middag snart. Väntar på att räkorna ska tina. Jag måste skala dem dessutom.

Ovido - Quiz & Flashcards