Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Malin - 20 februari 2009 15:54

Oh, det var längesen jag lyssnade på Silverchair, mina gamla högstadie/gymnasiefavoriter. Grymt bra. Kanske inte jättepeppande, men man behöver ju inte vara jätteglad jämt! Ringde och pratade med mormor, hon fyllde år nyss, hon är så söt :)


Sen fick jag ett ryck och fick för mig att jag skulle städa. Lika bra att passa på när man väl känner för det. Katterna gör det rätt äckligt på toaletten ibland.. Dessutom verkar de ha en förkärlek för att kissa på kataloger, mycket underligt. Men varken jag eller Dennis har orkat/hunnit ta tag i det nu i veckan. Men nu är jag på g. Har precis dammsugit. Nu ska jag torka golven. På återseende.

Av Malin - 20 februari 2009 13:22

Haha, lite annorlunda sovsäck! Therese som tipsade om den ;)

http://pryl.feber.se/art/151185/sov_i_en_bjrn/


Träningsvärk i magen och mensvärk har jag idag, himla bra kombo. Men jag är ganska glad ändå, har köpt tyg till min smaskoutfit, kommer bli väldigt glittrigt kan jag avslöja!


Nu ska jag nog mest slappa i soffan innan jag ska till Daniel en sväng ikväll. Skönt att vi bor så nära! Borde egentligen städa, men nja. Känns inte aktuellt ;P

Ovido - Quiz & Flashcards