Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Malin - 25 februari 2009 22:32

Blev utmamad av Maria, så det är väl säkrast att jag gör som hon säger ;P


Sånt här är tillåtet när man är hemma och är sjuk utan sambo.
Grejen är att svaren måste börja på samma bokstav som ditt namn, jag kör alltså på M.


1. Vad heter du: Malin

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mode
3. Flicknamn: Majken
4. Pojknamn: Magnus 
5. Yrke: Musiklärare
6. Färg: Mörkturkos
7. Klädesplagg: Morgonrock, eh?

8. Mat: Majskolv

9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/stad: Motala var det första som dök upp i huvudet

11. En orsak att vara sen: Missat bussen

12. Något man skriker: Maaat!
13. Film: Mission impossible, hahaha.

14. Något man dricker: Midori

15. Band: Miles Davis band (arbetsskadad av musikhistorialektion)
16. Djur: Myrslok

17. Gatunamn: Malin Gyllenkroks väg i Lund

18. Bil: Morfars stenåldersvolvo!

19. Sång: Miss you love

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Matlagningskurs


Jag utmanar tss.bloggagratis.se, emmapq.blogg.se och metrobloggen.se/mariasvensson. Regler: Alla svar ska börja på samma bokstav som den första i ditt namn. Jag lyckades med att byta ut alla Marias m-svar till egna, woho!

Av Malin - 25 februari 2009 22:15

Är inte så förtjust i onsdagar.. Eller snarare att vi har musikhistoria mellan 17 och 20, inte okej någonstans. Man är för trött och okoncentrerad då.. Gitarrlektionen gick bra iaf. Fick en jättesnygg låt i läxa, i perfekt tonart att sjunga dessutom :D


Har träningsvärk som bara den efter gårdagens boxning. Men det är rätt skönt ändå. Känns att jag har gjort något vettigt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards