Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Malin - 11 februari 2009 19:54

Även fast jag redan har sett finalen så ska jag nog kolla nu ändå. Det är nästan lika spännande även fast man vet :P


Har verkligen inte varit på topp idag. Sjukt trött och ont i huvudet och känt mig halvfebrig. Men efter körrepet med kammarorkestern gick jag en sväng på stan och råkade shoppa lite. Det piggar alltid upp. Det blev en rosa långärmad tunn top med smala vita ränder och ett par svarta hängslen :) Egentligen skulle jag köpa en körpärm. Jag letade på massa ställen, men inte då. Himla dåligt!

Av Malin - 11 februari 2009 11:18

Jag vill verkligen bara sova. Har ingen större lust att göra någonting just nu.. Tur att jag bara har arrangeringslektion och körrep idag. Missar gitarrlektionen tyvärr, det som är så roligt! Skönt att slippa sluta kl 20 ikväll iaf. Dags att äta något snart kanske..

Ovido - Quiz & Flashcards