Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Malin - 16 februari 2009 23:27

Har precis kollat på ett till avsnitt av Mia och Klara. Så himla kul att de drar allting lite för långt! Tur att Katarina tipsade om det :)


Dags att sova snart kanske. Ska upp tidigt imorgon. Får se om det blir ett till avsnitt av Mia och Klara eller Desperate Housewives nerbäddad i sängen..

Av Malin - 16 februari 2009 21:35

Det kan ju vara trevligt att öva sång, men jag försöker öva på att ta i på höjden i bröströst. Och det är skitsvårt. Jag kan fortfarande inte. Och därför får jag ont i halsen efter ett tag. Inte särskilt optimalt.. Jag gör antagligen fel.


Svinigt kallt är det här inne också. Ska man behöva gå runt med vinterjacka och dricka te hela tiden eller?


Hm, läsa lite om jazz kanske vore något. Har några kapitel kvar att läsa tills på onsdag, så det är väl lika bra att sätta igång.

Av Malin - 16 februari 2009 17:20

Tack 5:an som visar Grey's Anatomy helt från början, med start idag 17.35 Love it! Perfekt äta-middag-program! Eller kanske inte :P Men underbart ändå :)


Har precis kommit hem, haft bruksensemble och spelat alla instrument. Övade elgitarr efteråt, det känns i fingrarna kan jag säga! Hade ett litet smaskmöte och försökte komma på hur vi ska lösa kläder och koreografi och sånt. Paljetter blir det iaf, det kan jag avslöja! :D

Ovido - Quiz & Flashcards