Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Malin - 5 februari 2009 22:28

Nu äntligen har jag lyckats boka biljetter till Malmö i mitten av mars, då ska jag äntligen få träffa Maria igen. Var alldeles för länge sen. Ska bli jättekul! Kom på att det antagligen är C-prov på musikhögskolan den måndagen jag ska åka hem, då brukar inte lärarna ha tid med oss :P Annars får jag komma en halvtimme försent. Hellre det än att gå upp kl 4! Kanske dags att lägga sig snart. Har varit skittrött hela dagen. Men inte nu längre. Som vanligt när det gäller mig då..

Av Malin - 5 februari 2009 20:43

Fantastiskt skönt med en lugn tv-kväll. Jag behöver verkligen vila. Då kanske jag blir frisk snart om jag har tur..

Av Malin - 5 februari 2009 17:05

Fullt upp som vanligt. Men nu kan jag slappna av, i alla fall tills imorgon :P Smaskarret är färdigt och redo att skrivas ut. Och hemtentan klarade jag galant. Fick 9/10 poäng, tur att jag räknade med att klara den då ;)

Ovido - Quiz & Flashcards