Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Malin - 22 februari 2009 14:53

Jag gjorde ett försök med gehörsläxan, men den är ju bara störd. Ska planka en konstig körlåt som inte har någon tydlig puls, vilket gör det väldigt svårt. Usch. Känns väldigt omotiverat när jag inte känner att jag inte kommer att ha någon användning för det alls.


Så istället började jag med ett stort projekt, trots min huvudvärk. Smart? Nja. Jag började rensa lite i förrådet, allt stod typ huller om buller och jag vill gärna kunna komma åt mina skor som jag förvarar där inne. Det blir väldigt mycket saker när man flyttar ihop. Dubbelt upp med köksgrejer, dammsugare och sånt. Men jag tror vi kan få till det lite bättre iaf. Det är ju onödigt med flera halvfulla kartonger, bättre att fylla upp hela.

Ovido - Quiz & Flashcards