Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Malin - 6 februari 2009 22:28

Ikväll har jag halvkollat på Let's dance, jag hoppas verkligen att Morgan vinner, han är så skön! Har spelat lite gitarr också, gitarrläxa: Hungry heart och Visa vid vindens ängar. Väldigt snygga komp vi får lära oss. Så vi låter bättre än vad vi egentligen är, som Mats så fint uttryckte det sist :P

Av Malin - 6 februari 2009 19:52

Skolan började sent idag, tur var det. Jag ville inte gå upp :) Hade kör i lite mer än två timmar. Sen tänkte jag gå hem, men så fick jag ett ryck och spelade trummor i en halvtimme. Måste ju öva ;) Men det är roligare att spela tillsammans med folk än att sitta och spela trummor själv..


Väl hemma har jag diskat, lagat och ätit middag, gjort en äppelpaj och nu står en banankaka i ugnen. Smaskens! 

Ovido - Quiz & Flashcards