Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Malin - 18 februari 2009 21:41

Kollar på efterlyst, det var nyss om hur lätt man kan bli av med pengar från sitt kontokort. Läskigt. Men det är väl vanligast om man lämnar ifrån sig kortet, typ på restaurang. Tur att jag är så fattig så jag inte har råd med sånt ;P


Den här låten vill jag sjunga. Minus massa onödigt wailande förstås.

Av Malin - 18 februari 2009 19:09

Skulle ju ha musikhistoria kl 17-20 idag. Men när jag kom dit satt det en lapp på dörren om att det var inställt. Lite drygt, men ändå skönt för mitt huvud att få pallra sig hem igen. Har faktiskt fått lite gjort ändå. Övat sång i ungefär en timme och börjat skriva ett körarr. Men huvudet är fortfarande väldigt tungt, så nu tycker jag att jag kan få vila efter att ha varit duktig i nästan två timmar. Dags för sista avsnittet av Mia och Klara kanske? Eller ja, fjärde, men det är det senaste som har kommit ut än så länge.

Av Malin - 18 februari 2009 11:56

Vaknade med världens huvudvärk, värre än på väldigt länge.. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Tvätten drog ut på tiden igår, gick från tvättstugan vid halv två, så jag var väl rätt trött. Men jag har ju ändå sovit minst 8 timmar, så jag borde vara utvilad. Men inte då. Har nyss tagit två bamyl koffein och äter en sen frukost nu, hoppas att det hjälper. Annars har jag ingen lust att sitta på musikhistorian tre timmar ikväll..

Ovido - Quiz & Flashcards