Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Men åhh!

Av Malin - 28 februari 2009 19:42

Alltså, jag får spel snart! Varför varför VARFÖR ska min symaskin säcka ihop just nu? Den är helt störd. Ibland går den med på att sy typ 3 cm, sen hoppar den över 5, syr ett stygn och håller på så. Jag är seriöst nära att kasta den i golvet, så arg blir jag! Tror iofs att det är mina nya p-piller som står för det mesta av ilskan, men innerst inne är jag också med på ett hörn. Jag ger upp att försöka sy med symaskinen nu, får sy för hand istället. Det går säkert fortare, så mycket som den där skiten krånglar just nu!


Dessutom är jag hungrig, det gör saken ännu värre. Väntar på att maten ska bli klar, klyftpotatis och fläskfilé ska avnjutas framför Melodifestivalen. Det återstår att se om det är några riktigt bra låtar ikväll. Knappast, tror jag.

 
 
Mariah

Mariah

28 februari 2009 21:14

Jag blir alltid arg när symaskinen krånglar, förmodligen för att jag inte riktigt kan laga den själv.

Klyftpotatis lät himla gott! Jag är ashungrig men vågar inte äta så mycket ifall jag kräks igen. Fick behålla nudlarna iaf fast jag mår riktigt illa! bläää

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards