Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Träningsvärk..

Av Malin - 19 februari 2009 23:07

Det kommer jag garanterat ha imorgon, var på core med Adrijana ikväll. Det vill säga fokus på mage och rygg, typ bara. Och där är jag rätt svag. Men jag orkade med det mesta iaf, trots att det var skitjobbigt. Men jag kände hela tiden att nu vill jag upp och springa. Jag tycker inte om att träna och bara ligga på golvet typ. Visst, det kan vara en del i det hela, två låtar styrka på slutet liksom. Men inte en hel timme! Nej, jag vill ha fart och fläkt! På tisdag ska vi gå på cardio box, det låter som min melodi!


Sånglektion och kör idag. Trevlig dag :) Övade lite gitarr precis, försöker få till det skumma kompet till sitting down here. Tur att man kan kolla på "lektioner" på musikskolan.se där vårt fina material Rockbandet är taget ifrån ;)


Sova kanske? Imorgon blir det rytmik 8.30 och sen en tripp till staden för att undersöka paljettygsåtkomsten och lite andra ärenden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards