Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Städryck

Av Malin - 22 augusti 2008 21:04

Passade på att städa lite nu när Dennis inte är hemma. Lite lättare när man inte snubblar på varandra. Så nu är det lite fräschare här än innan. Inte för att det var jätteilla, men det blir så himla mycket katthår överallt på en gång!


Skulle klia Zässi bakom örat, hon tycker så mycket om det och har gått och gnidit huvudet mot alla kanter hon har hittat de senaste dagarna. Då upptäckte jag att hon hade en boldspot, stackarn! Men jag antar att det var där hennes dread satt, den ramlade ju av häromdagen. 


Har varit så sjukt sötsugen hela dagen, inte bra det här! Så jag tog fram de resterande browniesarna ur frysen och smaskar nu på en. Vad spelar det för roll om jag äter en nu eller på tisdag liksom? De kommer ju ändå hamna i min mage förr eller senare.. Och så har jag ju städat och förbränt lite extra, så jag kan få unna mig en brownie. (Jag måste intala mig själv att det är åtminstone lite okej.)


Tror jag ska ta fram gitarren och sjunga lite faktiskt. Får se hur det går. Min hals verkar ju inte tycka om mig. 

 
 
Maria

Maria

23 augusti 2008 10:48

är du osams med halsen? det är jag med...blir alltid såhär lagom till mys-hösten!

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards