Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Malin - 21 augusti 2008 23:36

Det har inte varit tyst på tre veckor.. De löper i omgångar. Och tydligen har Zässi instruerat sin dotter att stå över henne och typ jucka. Vidrigt!

Av Malin - 21 augusti 2008 22:56

Och sjukt nöjd med grejerna jag beställde från h&m! Det är verkligen inte alla gånger som allt sitter så pass bra när man beställer. Så jag är nöjd och glad :) Här kommer några smakprov. Brunt vanligt linne som är alldeles lagom långt och bara bra. Köpte ett till fast vinrött också.

 


En blommig historia :) 

 

Äntligen har jag ett fint nattlinne så Dennis slipper skratta åt mitt gamla fula vitgrönrandiga som är alldeles för stort och sömmarna har snurrat sig så sömmen som ska sitta på sidan nästan är mitt fram ;) 

Och som utlovat; en bild på min fina duk som moster fraktade hem till mig från Bali :) 

 

Av Malin - 21 augusti 2008 14:58

Men var är det här? Först fick jag jätteont i magen och nu har jag dessutom fått hicka! Väldigt otrevligt. Tittade nyss på Den lilla sjöjungfrun. Och de levde lyckliga i alla sina dagar.


Mitt paket från h&m har äntligen kommit, jag får hämta det efter kl 17, så nu ska jag väl försöka få i mig nån lunch, sen blir det Top Model och sen en promenad runt Brickebacken och hämta paketet. Plus inköp av schampo, det klarar jag mig inte utan. Hoppas att kläderna passar, annars blir jag sur! 

Av Malin - 21 augusti 2008 11:19

Tog mig upp för ungefär en halvtimme sen, Dennis åkte precis. Det känns lite konstigt att det är han som åker, det brukar oftast vara jag. Men det kommer nog göra honom gott att få andas Linköpingsluften igen. Och det kommer nog göra mig gott att få några dagar för mig själv. Då kanske jag känner för att börja sjunga igen.. Har inte haft någon större lust med det i sommar.


Funderar på att cykla in till stan och prova kläder. Fast det vore ju tråkigt om jag hittade nåt, eftersom jag inte har några pengar. Frukost måste jag få i mig snart, innan jag avlider här.

Av Malin - 21 augusti 2008 02:12

Jag lagade ett par av Dennis byxor, så det var lika bra att fortsätta med mina halvtrasiga jeans också. I bakgrunden hade jag Project Runway, vad kunde passa bättre? Var ju tvungen att plocka undan allt på bordet innan jag började sy. Och sen när symaskinen var borta så tog jag fram den fina duken som jag fick av min moster. Hon hade fraktat den enda från Bali. Precis mina färger, så den passar jättebra här. Kanske kommer en bild sen när jag har orkat ta kort.


Dennis the datanörd fixade så jag kunde kolla på Snövit trots allt. Man var tvungen att lura datorn att det var en skiva i fast det inte var det. Tänkte titta på den på engelska först, har bara sett den på svenska innan. Men hon som hade Snövits röst sjöng så gräsligt, så jag bytte till svenska ändå.


Imorgon åker mannen iväg och blir borta över helgen. Kommer bli lite tomt. Bara jag och två äckliga katter. Hoppas verkligen att h&m-paketet kommer snart, jag vill testa mina nya kläder! Funderar på att ta cykeln in till stan och fönstershoppa lite nån dag. Har inte så mycket pengar innan lönen kommer nämligen.. 


Sova kanske? 

Ovido - Quiz & Flashcards