Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Malin - 17 augusti 2008 16:49

Vaknade sent som vanligt.. Vi råkade kolla på Jiddra inte med Zohan igår när vi skulle lägga oss. I normala fall somnar jag oftast när jag är trött och tittar på film, men den var så rolig, så jag höll mig vaken :)  Har inte gjort så mycket vettigt än. Kollat på Bamse och ätit frukost typ. Vädret verkar halvtaskigt, men det kanske är dags för promenad snart ändå.


Gjorde lite efterforskning (öppnade dörren och tittade ut) men bestämde mig för att ta promenad senare. Det regnar. Och mitt regnställ är inte längre vad det har varit. Dessutom vill jag ju lyssna på musik, det funkar liksom inte om allt blir blött.


Tänkte lyssna på Miss Li igår, många säger att hon är så bra. Men jag blev bara irriterad på hennes fruktansvärt tjatiga låtar! Kanske får göra ett nytt försök när jag inte är trött ;P Blev nog extra irriterad för att anledningen till att jag tänkte lyssna på nåt var att en granne lyssnade på hög och väääldigt tjatig musik, som vanligt. Och jag ville överrösta den. Då blev det ju inte så mycket bättre när det jag tänkte lyssna på också var nästan lika tjatigt. Inget r'n'b-äckel visserligen, men ändå.


Kom, kom, kära h&m-paket. Och svara, svara, dryga öbo. 

Av Malin - 17 augusti 2008 02:29

1540 dåliga foton är nu bortrensade från min dator. Det borde ge lite extra plats tycker jag ;) Någon gång borde jag rensa bort massa dålig musik också, får se när jag orkar göra det. Jag brukar ju alltid lyckas göra allt sånt mitt i natten, så jag kanske rentav fortsätter nu. Fast jag börjar bli hungrig, inte bra. Det är därför man inte ska vara uppe såhär länge! Visserligen blir det oftast bara frukost, middag och kvällsfika med den här dygnsrytmen.. Kanske därför jag går upp i vikt, hm. Kollade lite på Nautilus gym i Brickebacken, det skulle kosta 169 kr/månad som student. Det är det lätt värt för att få en lite snyggare figur! Vill bara se vilka pass de kommer att ha, nu på sommaren var det bara nåt alltiallopass tydligen. Men som det såg ut skulle det bli normala öppettider och pass igen på måndag, får ta mig en titt.

Ovido - Quiz & Flashcards