Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Malin - 29 augusti 2008 22:42

Eftersom jag var så nyttig och inte åt pizza till midag även fast jag var grymt sugen så tyckte jag att jag kunde unna mig att baka brownies. Bra logik, haha. Det blir billigare åtminstone. På måndag får jag äntligen pengar från csn, de är extremt efterlängtade kan jag säga. Jag kommer känna mig rik! :D

Av Malin - 29 augusti 2008 21:06

Dennis är hos Olov ikväll, så jag tänkte passa på att öva lite sång. Kom på att jag ska lära mig Livin on a prayer, den är så grym! Bästa köra-bil-låten ever! Plus att jag får öva på att sjunga starkt i ett högt register, precis vad jag ska öva på. Så nu är jag superpepp!

Av Malin - 29 augusti 2008 18:56

Har fått ett erbjudande om att hålla i en damkör i Karlskoga i höst. Det lät väldigt kul och känns som en bra erfarenhet, det är ju sånt jag vill hålla på med i framtiden! Så jag ska nog faktiskt tacka ja. Får fundera till på söndag, så jag kanske hinner ändra mig. Det känns lite läskigt, men man måste ju börja någonstans. Och det känns som ett bra ställe. Jag tror inte att damkören består av en massa professionella sångerskor faktiskt :)


Var ute och promenerade förut och hann med både att prata med Cecilia en kvart och sen med Therese i nästan en halvtimme. Ska bli så kul att Cecilia flyttar till Göteborg och kommer lite närmare. Då kan man ju faktiskt hälsa på varandra över en helg :) Therese sa att hon hade massa pedagogikböcker som jag kunde få låna eller köpa av henne om det var några som vi behövde nu, jättesnällt! Telefonpromenaddate är inte så dumt minsann :)


Såg på Pinnocchio förut, söt pojke! Men jag är så hopplös när det gäller att titta på film, så jag slumrade till någon minut även denna gång. Plus att mamma ringde mitt i. Hon hade lyckats värma en bulle i micron så den blev alldeles svart och alla brandvarnare gick på hennes jobb. Det var ju lagom smidigt, haha.


Dennis har fått äntligen fått jobb, så det ljusnar i tunneln här ;) Han kommer få pengar lagom till vi ska flytta in i nya lägenheten, så det är ju perfekt! Däremot kraschade hans dator igår och förra veckan tappade han sitt mobil i ett vattenglas, hur otur får man ha? Så nu var det bannemig dags för lite flyt!

Ovido - Quiz & Flashcards