Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Malin - 15 augusti 2008 12:19

Jag verkligen hatar att ha mensvärk, jag känner mig nästintill döende och vill bara ligga och tycka synd om mig själv.. Kanske till och med måste köpa choklad idag, trots att jag har slutat äta godis sen påsk. Mitt huvud försökte döda mig igår, trodde seriöst att det skulle sprängas. Och kattjäveln (ja, just nu är hon det!) skrek som vanligt och jag blev skitarg och tårarna bara rann för det gjorde så jävulskt ont. Men jag lyckades somna till slut, med en naproxen, en alvedon och två öronproppar till hjälp..


Nu tänkte jag lägga mig i soffan och kolla på lejonkungen 3. Men den var på spanska! Visserligen med engelsk text, men det orkar jag faktiskt inte med. Det får bli ettan istället, så tar jag trean när den nya versionen bor i min dator. Blir konstig ordning, jag vet. Men eftersom ettan är bäst tänkte jag se den sist. Typ?  Nu blir det två, ett, tre istället.


Får se om jag orkar med någon promenad idag, det brukar ju kunna lindra lite. Om man nu har någon kraft att röra på sig.. Får se.

Av Malin - 15 augusti 2008 00:19

Jag har extremt ont i huvudet idag, borde kanske lägga mig snart.. Idag har jag kollat på Lejonkungen 2, de hade snott typ allt från ettan, men whatever. Blev en promenad till slut också, när regnet försvann, denna gång i sällskap av Thin Lizzy.


Jag vill ha en större lägenhet typ pronto! Har kommit på att jag vill ha ett ganska stort skrivbord, så symaskinen kan få stå där så jag kan pyssla! Och så vill jag få välja tapeter/färg själv om vi ska bo där länge, så det så.


Nu är det bara att invänta den dödliga mensvärken, lucky me. 

Ovido - Quiz & Flashcards