Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Malin - 27 augusti 2008 18:16

Idag var det upprop och info för de nya musikettorna. Och oj vilken skillnad det var mot Pedagogikinfon igår! De var ju riktiga torrisar. På musikhögskolan är det ju trevlig stämning och folk applåderar spontant och skämtar med ledningen och bara mys. Säkert lite jobbigt för de nya när alla skulle titta på dem, haha, men äh. Nästa år får de ju titta på de nya :)


Min kusin Martin skickade ett sms mitt på dagen och berättade att han var i Örebro. Hans tjej är härifrån, men han själv är ju från Jämtland precis som jag, så det är ju inte ofta man ser honom här. Vi fikade på Bara Vara, jag åt en mumsig cheesecake. (Jag är så bra på det här med att banta, heh.) Sen kom hans tjej Louise och hennes syster Natalie och joinade oss en stund. Himla trevligt! Jag som anser mig själv vara ganska blyg pratade på som ingenting, haha. Men jag börjar nog smått inse att jag nog inte är så blyg längre, det börjar växa bort.


Ikväll blir det tvätt av kuddar och täcken. Pantera kissade i sängen när jag precis hade bäddat rent. Det har aldrig hänt förut. Någonsin. Så toalettdörren måste ha varit stängd eller nåt. Hon är ju väluppfostrad när det gäller sånt i alla fall. Ingen Zässi än heller. Är kanske inte så stor chans att hon hittar tillbaka, men jag hoppas på det. Har ju bara gått tre dagar än så länge, så än behöver man ju inte ge upp hoppet! 

Ovido - Quiz & Flashcards