Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Malin - 20 augusti 2008 18:53

... det är frågan. Min lugg börjar bli väldigt lång. Men jag funderar lite på om jag ska låta den växa också, eftersom jag tänker spara ut håret. Tål att tänkas på. Fast jag trivs bra i lugg, så kanske ska ha kvar den ändå. I så fall måste den klippas lite snarast, jag ser inte så mycket just nu :) Vad tycker du?

 

Blir tokig på vårat handfat, det är nästan stopp i det nu. Men så kollade jag på Rent hus och de tipsade om bikarbonat, salt och hett vatten. Så jag testade. Och visst blev det bättre. Men fortfarande inte bra. 


Snart börjar min favorit-tv-kväll! Trinny and Susannah, 2 x Project Runway och 2 x Sex and the city. Kan nog klämma in ett Du är vad du äter innan också. Och en middag, fast Dennis måste diska först, annars går det knappt röra sig i köket. 

Seg

Av Malin - 20 augusti 2008 16:41

Idag lyckades jag ta mig upp vid tolv, numera känns det tidigt. Måste verkligen vända tillbaka dygnet, så jag försöker gå upp lite tidigare för varje dag. Tänkte titta på Snövit, men det verkar inte som den funkar. Dennis får hjälpa mig sen, han är lite mer datanördig än vad jag är. Började kolla på da Vincikoden sen, men jag somnade bara, så jag bestämde mig för att gå ut på promenad istället, så jag kanske skulle piggna till. Det gick segt.. Och så började det förstås regna lite på mig, bara för att.

Av Malin - 20 augusti 2008 01:46

Ännu en Disneyklassiker avklarad; Törnrosa. Med mannagrynsgröt och kanel och socker. Myspys :) Jag borde gå och lägga mig, så kanske jag lyckas vända tillbaka dygnet lagom tills skolan börjar. Blir nog Fantasia och sängen när jag har borstat tänderna. Och Zässi är så himla snygg, hon har skaffat en dread! (Kanske därför Pantera, som också är en honkatt, försökte befrukta henne förut, så himla äckligt!)

 

Ovido - Quiz & Flashcards