Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Malin - 25 augusti 2008 20:55

Är så sjukt trött efter dagens strapatser. Var ute i Marieberg och sen i stan och shoppade i nästan 7 timmar. Så jag tycker jag kan få tillgodoräkna det som dagens promenad. Blev nog ett x antal km där.. Eftersom jag inte hade så mycket att göra av med köpte jag bara det nödvändigaste; en blomma, tennisbollar (så vi kan tvätta kuddar och täcke), lite mat och kattsand. De andra däremot shoppade loss betydligt mer än så. Särskilt Minda.


Har skrivit på det nya hyreskontraktet nu iaf, så nu är det bara att vänta på att tiden ska gå framåt några månader så vi får flytta in. Försökte ringa Therese som utlovat, men fick inget svar. Får göra ett nytt försök sen.


Imorgon är det info på skolan om nya kursen och så, ska bli kul att träffa lite mer folk, särskilt Emma :) 

Av Malin - 25 augusti 2008 09:19

Uppe med tuppen (nåja, för att vara jag) för att åka till IKEA med ett gäng klasskompisar. Här ska spanas potentiella möbler till nya lägenheten :)


Har inte sett någon Zässi än, men någon har varit och ätit av maten jag ställde ut iaf. Fast det kan ju lika gärna vara någon annan katt på området. Tydligen hade hon smitit iväg för några år sedan och varit borta i tre månader, Dennis granne hade tagit hand om henne utan att säga nåt, även fast han visste att det var Dennis katt. Stört!


Jätteskönt att mannen är hemma igen. Trodde inte att jag skulle hinna sakna honom så mycket över bara en helg, men jodå, det gick alldeles utmärkt :) 

Ovido - Quiz & Flashcards