Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

Kräks

Av Malin - 14 augusti 2008 13:52

När jag vaknade fortsatte jag med mitt uppdrag: läsa alla dagboksinlägg på lunarstorm. Läser allt i omvänd ordning och har nu kommit till sommaren 2002, då jag träffade Fredrik, min första pojkvän. Visst att man kan vara jättekär, men då tyckte jag verkligen att han var hela min värld, det fanns liksom inget annat. Och så skrev jag massa pinsamma kärleksförklaringar i varje inlägg. Är det okej att skylla på att jag var 16? Hursomhelst undrar jag verkligen hur jag tänkte då.. Vi sa att vi älskade varandra typ tre dagar efter att vi hade träffats. Herregud. Och två dagar ifrån varandra var outhärdligt tydligen. Mycket av det jag läste fick mig ärligt talat att vilja kräkas, haha. Men det är väl nåt alldeles extra speciellt med den första riktiga kärleken har jag hört ;P


För alla som vill veta så är jag faktiskt väldigt kär nu också, men denna gång i Dennis, som numera är min sambo :) Och kanske på ett lite mognare sätt, den här gången tänker jag inte offra mig själv och mina vänner som jag gjorde då. Dessutom vet jag att jag kan klara mig själv om det skulle vara så. Det är nog viktigt att veta. 

 
 
Maria

Maria

14 augusti 2008 15:05

Jo, det är okej att skylla på att du var 16=) Man trodde man var jättekär fast nu finns det liksom en annan dimension på det hela.

Btw, jag fick "XENA" som kod för att skicka en kommentar. Det var tider det när man tittade på Xena krigarprinsessan efter skolan=)

http://readingmary.blogg.se

 
Maria

Maria

14 augusti 2008 21:18

ja, och när man kolla på tv med dig så får man fälla hur ta´skiga kommentarer om det medverkande i programmet som helst utan att du säger "kan du så mycket bättre själv då?"

Man får särskilt klaga på dåliga artister t ex shirely clamp utan att anklagas för personangrepp!

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards