Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Dags att göra något vettigt?

Av Malin - 27 april 2009 21:18

Kanske är på tiden att jag gör något vettigt idag. Eller det har jag ju faktiskt gjort när jag tänker efter! Jag har varit ute i friska luften och läst musikhistoria, tränat och köpt ett par nya bra skor som jag har varit på jakt efter länge. Ska prova dem hemma ett tag innan jag bestämmer mig, men de känns riktigt bra nu. De är supersköna att vara barfota i till och med. Det brukar jag nästan aldrig tycka. Väldigt bra tecken ;) Och de lär ju bli ännu skönare när jag har gått in dem.


Men vettigt var det ja. Nu ska jag läsa lite mer musikhistoria. Jag dammsög förresten nyss, så lite vettig är jag allt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards