Alla inlägg den 7 december 2008

Av Malin - 7 december 2008 19:10

Nu har vi nästan städat klart här inne. Organiserat Dennis garderob och plockat undan massa saker. Och diskat (vilket tog hela Gavin DeGraws album Chariot).Och dammsugit. Dags att torka golven nu. Katterna kissar på alla möjliga konstiga ställen, jag blir galen! I köket, i hallen precis bredvid mina skor, på smutstvätt som låg på golvet i badrummet, i torkskåpet, i badkaret, you name it. Ska köpa två kattlådor och byta kattsand och se om det hjälper. Annars vet jag inte.. Jag är livrädd att de ska kissa på soffan eller nåt. Det är liksom inte så lätt att få bort..


Har pluggat klart inför imorgon och till och med kommit på vad jag ska skriva paper om. Nämligen regler. Tror det kan bli bra. Har hittat lite som jag skulle kunna ta med. Det ska ju bara bli en sida nu, hur nu det ska gå till..


Missar O helga natt i stan, men det är så himla tråkigt väder. Känner inte riktigt för att stå ute när det kan börja regna när som helst.

Av Malin - 7 december 2008 09:43

Skönt att vakna i någorlunda vettig tid! Nu ska jag dricka lite te och sätta igång och läsa tills imorgon. Som tur är så var det inte så överdrivet mycket den här gången. Det ska bli så himla skönt när den här kursen är avklarad!


Sen ska vi försöka ta tag i den stökiga lägenheten och göra ett ryck och fixa undan det sista. Om det ligger två  halvuppackade kartonger kvar är det lätt att allt annat också blir stökigt bara för att det ändå inte ser fint ut.. Måste välja tapeter tills imorgon också. Vet fortfarande inte vad det blir. Att det ska vara så svårt!

Ovido - Quiz & Flashcards