Alla inlägg den 1 december 2008

Av Malin - 1 december 2008 18:50

Idag har jag varit på fritids hela dagen. Sjukt trött som vanligt, om inte värre. Det var otroligt segt, kanske mest för att det knappt hände något. Gå en hel dag utan att göra något speciellt med barnen känns lite knäppt. I och för sig fick jag försöka lösa lite konflikter mellan några tjejer. Men det är väl som en vanlig dag i skolan.


Efter vfu:n åkte jag till stan och julshoppade lite. Inga julklappar. Men jag köpte ett fint hjärta att hänga i fönstret med värmeljus plus en liten ljuslykta på Indiska. Och massa antikljus till adventsljusstaken. Men nöjdast av allt är jag nog med väggdekorationen som jag köpte på Panduro. Supersöt med två ugglor som sitter på en gren. Den gör sig väldigt bra på skjutdörren till köket! Bilder kommer snart i min bilddagbok som vanligt..

Av Malin - 1 december 2008 06:57

Åh, fy, vad jag hatar det här. Vill aldrig mer gå upp tidigt på morgonen.. Har sovit alldeles för lite inatt. Igen.


Idag ska jag tillbringa dagen på fritids, för lärarna har studiedag på vfu:n.. Yay.

Ovido - Quiz & Flashcards