Alla inlägg den 9 december 2008

Av Malin - 9 december 2008 23:14

Vi skulle ju kolla på Narnia förut, typ vid sextiden. Jag höll mig inte vaken speciellt länge, så jag missade säkert halva filmen. När filmen var klar vid halv nio så somnade jag igen och sov till tio. Dennis hade försökt väcka mig, men det gick tydligen inte :S Så jag tyckte att det var lika bra att lägga mig på riktigt, men när tänderna var borstade så var det minsann inte lika lätt att somna som det var i soffan. Började bli hungrig också, så efter ett tag gick jag upp igen och åt en macka och drack ett glas mjölk. Kanske ska läsa nån tråkig text, då borde jag garanterat somna.. Nog för att jag brukar vara trött på kvällarna, men inte sådär så det absolut inte går att hålla sig vaken. Skumt. Så mycket jobbigt har jag väl ändå inte gjort idag. Förutom tråkig föreläsning och julklappsshopping i fem timmar..


Aja. Får väl försöka somna snart igen.

Av Malin - 9 december 2008 17:53

Nu har jag nästan handlat klart alla julklappar! Nu är det bara till far- och morföräldrarna kvar. Får se vad jag hittar på där. Kanske blir något hemgjort igen, det brukar de tycka om. Plus att det är billigt och bra :)


Jag borde läsa lite mer.. Men nu ska vi se Narnia först.. Får se om det blir något läst idag eller om jag tar det imorgon. Hade tänkt julhandla imorgon egentligen, men nu blev det ju ganska klart idag, så då hinner jag läsa då istället.

Ovido - Quiz & Flashcards