Alla inlägg den 22 december 2008

Av Malin - 22 december 2008 21:25

Jaha, så har man lyckats köra av vägen också. Jag körde på en smal väg som inte var plogad och så fick jag möte, så jag tänkte hålla ut lite till höger, men det gick inte så bra. Jag svängde pyttelite och så kändes det som hela underredet fastnade i snön och så fick bilen för sig att hamna i diket. Inte för att man såg vad som var väg och inte, men ändå :P Fastnade i djupsnön och försökte backa upp bra länge, men det gick inte ta sig åt något håll. Som tur var fick jag massa hjälp, gick till en som bodde i närheten som kunde dra upp mig med sin jeep. Spännande. Så kom jag försent till körövningen också, tog den vägen bara för att den är kortare, men det gör jag nog inte nästa gång det har snöat :P

Av Malin - 22 december 2008 18:09

Idag har jag gjort knäck och chokladfudge. Mumsigt.


Nu står det kyckling i ugnen som ska ätas med ris. Och kanske nån kall sås om jag kommer på nån bra blandning. Ska iväg på körövning sen. Utan mamma och pappa, de är sjuka båda två. Men jag klarar mig nog ändå ;)

Av Malin - 22 december 2008 00:54

Jaha, här sitter jag och är dryg.. Sova är tydligen inget för mig.


Var på musikgudstjänst ikväll. Synd att jag inte bara kan lyssna utan måste analysera allt, typ notera att de hade sänkt flera av jullåtarna. Känner mig lite halvt yrkesskadad. Men det var trevligt ändå. Och solisten var iaf riktigt duktig!


Kollade på Astrid Lindgrens jul förut, det kommer nog aldrig komma flera barnboksförfattare som gör det lika bra som hon.

Ovido - Quiz & Flashcards