Alla inlägg den 2 december 2008

Av Malin - 2 december 2008 21:55

Har varit på vfu hela dagen, inte så mycket spännande som hände där.. Eller ja, om nu så var fallet så har jag ju tystnadsplikt ;)


När jag kom hem så hade äckelkatterna kissat ner halva badrummet. Jag blir tokig på dem. Blev skitarg för att de inte kunde sluta skrika och äckla sig. Men det är väl inte så konstigt egentligen.. De förstör rätt mycket av min sömn. Städade undan lite grejer och slängde sopor innan jag begav mig till affären för att panta burkar och posta brev. Handlade lite smått och gott också.


Sen gjorde jag en jättegod typ gryta. Kokade morötter, potatis, zucchini, gul lök, crabsticks och räkor i kokosmjölk och lite salt. Rekomenderas verkligen! Men tänk på att koka morötter och potatis först om du tänker testa mitt eminenta recept. Det andra ska inte koka så länge, tycker det är gott med lite krispig lök och zucchini :) Plus att torra räkor är ganska vidrigt.


Imorgon ska jag försöka hinna med att hämta ut min tenta. Spännande.

Ovido - Quiz & Flashcards