Alla inlägg den 25 december 2008

Av Malin - 25 december 2008 23:55

Julafton var jättemysig med familjen, kusiner och mormor och morfar. Alla var mer eller mindre sjuka, så det var ju tur att vi slapp smitta ner varandra. Så himla roligt med barn som tror på tomten, var längesen jag firade med sådana sist :) Var och sjöng i kyrkan sen som vanligt. Hostade som en galning låten efter mitt solo, tur att jag klarade mig igenom det innan iaf!


Fick bara massa bra grejer som jag knappt hade kommit på själv att jag ville ha :)


Idag har jag inte orkat göra så mycket alls. Det mest ansträngande var en liten promenad med mamma i det fina vintervädret. Sen kollade vi på Mamma Mia också. Annars har jag typ legat i sängen och snörvlat. Tur att jag inte behöver sjunga idag.

Ovido - Quiz & Flashcards