Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Läsa

Av Malin - 7 december 2008 09:43

Skönt att vakna i någorlunda vettig tid! Nu ska jag dricka lite te och sätta igång och läsa tills imorgon. Som tur är så var det inte så överdrivet mycket den här gången. Det ska bli så himla skönt när den här kursen är avklarad!


Sen ska vi försöka ta tag i den stökiga lägenheten och göra ett ryck och fixa undan det sista. Om det ligger två  halvuppackade kartonger kvar är det lätt att allt annat också blir stökigt bara för att det ändå inte ser fint ut.. Måste välja tapeter tills imorgon också. Vet fortfarande inte vad det blir. Att det ska vara så svårt!

 
 
Maria

Maria

7 december 2008 13:21

Det är kören som jag är med i som ska ha konsert. Jag ville inte medverka eftersom jag bara varit med på 2 rep ch dessutom jobbar. Jag hinner precis bli hämtad efter jobbet och åka direkt dit=)

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards