Alla inlägg den 17 december 2008

Av Malin - 17 december 2008 23:15

Gick hemifrån lägenheten vid åtta imorse, sen så var jag hemma hos familjen vid femtiden. Tågresorna gick ovanligt smidigt och jag drabbades inte av några förseningar alls, skönt! Dock var ett ett par på tåget som hade köpt två platser och förväntade sig att de skulle kunna ha sin bebis i vagnen på två till platser. Hur tänker man då liksom? Dessutom tyckte mannen att jag skulle flytta på mig så att de kunde ha sina extra platser. Men jag hade ingen lust att behöva flytta på mig så fort någon annan klev på tåget och ville ha sin plats. Har jag beställt en plats vill jag väl ha den också? Okej om man byter med någon, då vet man ju ändå att man får behålla platsen. Men jag är inte så förtjust i att flytta runt..


Var på körövning med julkören här hemma ikväll. Det är verkligen grymt stor skillnad mellan den och kammarkören på skolan. Både sångkvalitet och hur petig ledaren är, heh. Fast det var ganska skönt att det bara kunde få vara ibland. Man måste faktiskt inte peta i precis allt!


Mysigt att vara hemma igen. Fast det känns konstigt att inte få träffa Dennis på nästan två veckor.. Var längesen vi hade det så. Och det är så skönt att slippa det!


Råkade klicka in på Blondinbellas blogg och hittade ett par turkosa reeboksneakers. Snygga. Är lite sugen på att köpa, men det är ju läskigt att köpa skor som man inte ens har testat..

Ovido - Quiz & Flashcards