Alla inlägg den 28 december 2008

Av Malin - 28 december 2008 18:20

Ska snart åka och hälsa på två kompisar iaf.. Tog bara hundra år för dem att höra av sig ordentligt. Och det efter att jag hörde av mig först.. Aja, jag ska inte vara bitter, det blir kul att ses en sväng.


Snart beställer jag en bärbar dator.. Ska bara ringa dem imorgon och fråga varför de tog bort den ena rabatten när jag lade till studentrabatten, jätteskumt. Gäller visserligen bara 300 kr, men det är pengar det också! Blir en lila sak från Dell. Studio 15 heter den. Hoppas den är bra. Jag och pappa ägnade ett x antal timmar igår kväll åt att försöka hitta en bra dator till ett bra pris. Jag vill inte lägga ut för mycket..


Borde kanske packa snart. Äsch, tar det när jag kommer hem ikväll istället. Imorgon åker jag tillbaka till Dennis, ska bli skönt. Saknar honom..

Av Malin - 28 december 2008 15:55

Idag åkte familjen till fjällen, jag kunde ha följt med, men eftersom jag hade pratat med inte mindre än fyra kompisar om att ses idag så stannade jag hemma istället. Jag har försökt få tag på alla, tar sktlång tid för dem att svara, om de ens gör det.. Och sen har det dykt upp något annat så det inte går.. Visst, det kan väl hända grejer, men då kan man väl för fan tala om det om vi har pratat om att ses? Det känns typ som att det inte spelar någon roll för dem om de får träffa mig eller inte, jag är ju inte hemma särskilt ofta, så det finns ju inte så många chanser. Nästa gång kanske jag ska skita i att höra av mig till dem, jag blir ju ändå bara besviken och ledsen.. Den enda anledningen till att jag inte följde med till fjällen var just att jag skulle få träffa några kompisar, men jag hade hellre varit där än att sitta hemma och vänta på folk som inte kan höra av sig ordentligt..

Ovido - Quiz & Flashcards