Alla inlägg den 21 december 2008

Av Malin - 21 december 2008 14:25

Igår var internet dött hela dagen. Likaså tv:n, himla tråkigt! Fattar inte vad som var fel heller. Skumt. 


Igår på kvällen var jag hos Therese som fyllde år, var jättetrevligt :) Drack lite vin och så gick vi ut sen. Massa folk överallt, men jag såg knappt någon jag kände.. Jag kanske är för gammal? :P Kom hem vid tre inatt och sov till elva typ. Känns inte riktigt som att det räckte, men men.. Ska inte göra så mycket ansträngande idag. Jag och Magnus ska till farmor och farfar och äta middag, sen ska vi nog till kyrkan på en konsert. Fast mest för att han ska konfirmera sig, så han måste samla underskrifter eller nåt :P 


Har precis tagit igen de fem avsnitten som jag hade missat av julkalendern, det är ju riktigt spännande nu :) 

Ovido - Quiz & Flashcards