Alla inlägg den 18 december 2008

Av Malin - 18 december 2008 21:07

Idag har jag gjort köttbullar med mamma, ringt någon slags alltiallo på öbo som skulle fixa spisen som tydligen inte fick plats, bakat kakor och varit på stan en sväng med mamma. Vi hittade en jättefin klänning till mig på Indiska som jag ska få i julklapp ;D 


Skulle även köpa biljetter till Malmö för att åka till Maria och hälsa på. Hade kollat upp allt och skrivit upp all nödvändig info, men i sista sekunden tog jag inte med handväskan. Och där låg SJ prio-kortet som jag behövde för att få ditresan för 25 kr. Så himla störande! Men jag tänkte åka in till staden och shoppa lite imorgon, så jag kan ta det då istället. Men jag hade ju verkligen tänkt köpa dem idag och var så himla nära. Klantigt!


Sitter med Stefans macbook nu, den är riktigt skön faktiskt. Liten och smidig. Eller sjukt clean som han säger, haha. Men jag vill nog inte lägga så mycket pengar på en laptop, känns lite väl. Dessutom vill jag ha en lite större skärm. Den här är 12 eller 13 tum, känns lite väl litet om jag ska sitta och skriva grejer till skolan.. Är nog kanske sugen på 14 eller 15 tum kanske. Inte alls lätt att bestämma sånt. Usch, beslutsångest!

Av Malin - 18 december 2008 00:03

Blev inga skor.. Kom fram till att jag ju försöker spara till en laptop. Plus att jag redan har massa skor. Synd, för de var snygga. Men men, jag har säkert glömt dem om några dagar ;P


Sova kanske vore nåt? Och kanske duscha bort tågkänslan innan jag lägger mig i rena lakan. Så blir det. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards