Alla inlägg den 3 december 2008

Av Malin - 3 december 2008 17:21

Nu har jag fått låna hem två tapetkataloger så ska vi försöka bestämma oss för hur vi vill ha vardagsrummet. Svårt att välja, det finns många fina! Funderar på att ha en fondvägg. Tydligen kostade det 400 extra, men det är ju inte så farligt ändå. Vill gärna få in någon färg. Men inte överallt. Och då är ju fondvägg ett bra alternativ ;)


Ikväll väntar styrketräning med Adrijana och sen ska vi tvätta. Fast det fanns ingen tid förrän kl 22, så jag kan slänga in en maskin och så får Dennis fortsätta sen. Jag måste lägga mig i tid så jag inte lyckas försova mig imorgon igen. Det är ju hopplöst! Jag brukar typ aldrig försova mig. Och gör jag det brukar jag vakna så att jag precis hinner iväg ändå. Jaja, det händer väl alla någon gång. Men det känns rätt pinsamt. Tur att jag inte skulle jobba!

Av Malin - 3 december 2008 09:32

Har försovit mig. Igen. Klockan kan seriöst inte ha ringt imorse. Hade satt tre alarm varav ett ringer var femte minut. Det kan jag inte sova mig igenom. Inte en chans.. Så nu sitter jag och väntar tills bussen går.. Himla skit.

Ovido - Quiz & Flashcards