Alla inlägg den 29 december 2008

Av Malin - 29 december 2008 20:00

Jag är så himla less på att tågen nästan alltid är försenade. Åkte från Östersund 11.22, skulle ha varit framme i Örebro för en timme sen, men så bra ska vi inte ha det. Nej, jag sitter fortfarande på tåget och kommer att göra det i drygt två timmar till. Det var försenat från Sundsvall vilket ledde till att jag missade tåget jag skulle byta till i Gävle. Tur att Lina kunde komma och hålla mig sällskap en timme på stationen, guld värt! Bloggar på mobilen nu. Kanske är tur att det går skitsegt att ladda sidorna så känns det som om tiden går lite fortare när jag inte får så mycket gjort. Skulle ha haft den där laptopen nu, ska beställa när jag kommer hem tänkte jag! Nu ska jag läsa i min töntiga kärleksroman tror jag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards