Alla inlägg den 12 december 2008

Av Malin - 12 december 2008 22:58

Kevin vann precis idol, men det har jag ju vetat länge :) Något annat hade varit konstigt. Inte min typ av artist alls egentligen, men han är ju grym.


Har en hel del att göra.. Har haft seminarium och kör både igår och idag. Och när jag inte har varit där har jag läst eller skrivit på paperet. Nu är jag igång och har kommit en bra bit på vägen faktiskt. Skönt! Jag borde hinna klart innan jag åker hem. Bara det att jag ska vara med på massa körkonserter som tar väldigt mycket tid. Nog för att det är roligt. Men just nu skulle jag behöva den tiden till annat. Kul att tänka på paper på en fredagkväll. Men det mesta av min tankeverksamhet just nu tas upp av det tyvärr. Men nu får jag vila från skrivandet (det har jag iofs gjort sen åtta) tills imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards