Alla inlägg den 5 december 2008

Av Malin - 5 december 2008 23:08

Nästa vecka kommer Kevin vinna idol. Nu stupar jag. Godnatt.

Av Malin - 5 december 2008 18:19

Hjälp vad trött jag är. Sista dagen på vfu:n. Tråkigt att det är över, kommer sakna barnen.. Men skönt att slippa gå upp kl 6 varje morgon! Efter vfu:n begav jag mig till staden för att ha sånglektion på gymnasiet där min lärare jobbar egentligen. Medan jag väntade tog jag en sväng på myrorna och hittade precis en sån väst som jag har letat efter! Men det var massa kö och jag var tvungen att gå till lektionen, så jag gömde den i ett hörn ;P Som tur var så fanns den kvar när jag kom tillbaka. Är supernöjd med den. Det stod att det var en herrväst, men det spelar ju ingen roll. Den satt riktigt bra :)


Gick vidare på stan och handlade lite julklappar. Nu har jag köpt klart till mamma, Magnus och moster. Och lite till Dennis. Skönt! Värst att köpa till pappa. Vad köper man till en pappa som har allt?


Hade en liten tanke om att gå och träna idag, men jag struntar i det. Om inte annat så har jag ju motionerat på stan i regnet. Gick överallt kändes det som. Och fram och tillbaka och hit och dit. Helt plötsligt blev jag panikhungrig och blev jättetrött i fötterna. I normala fall smyger det sig på, men inte idag.. Var otroligt skönt att få komma hem iaf! Får se om det blir stan imorgon också kanske.. Måste bara komma på vad jag ska kunna tänkas hitta på till fadern..

Ovido - Quiz & Flashcards