Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Julshopping

Av Malin - 1 december 2008 18:50

Idag har jag varit på fritids hela dagen. Sjukt trött som vanligt, om inte värre. Det var otroligt segt, kanske mest för att det knappt hände något. Gå en hel dag utan att göra något speciellt med barnen känns lite knäppt. I och för sig fick jag försöka lösa lite konflikter mellan några tjejer. Men det är väl som en vanlig dag i skolan.


Efter vfu:n åkte jag till stan och julshoppade lite. Inga julklappar. Men jag köpte ett fint hjärta att hänga i fönstret med värmeljus plus en liten ljuslykta på Indiska. Och massa antikljus till adventsljusstaken. Men nöjdast av allt är jag nog med väggdekorationen som jag köpte på Panduro. Supersöt med två ugglor som sitter på en gren. Den gör sig väldigt bra på skjutdörren till köket! Bilder kommer snart i min bilddagbok som vanligt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards