Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Ny lägenhet!

Av Malin - 22 augusti 2008 17:00

Imorse ringde de från Öbo och talade om att vi hade fått lägenheten som vi tittade på förra veckan, den med de fula tapeterna, haha ;) Inflyttning 1 nov, känns guld att äntligen få slippa den här lilla kartongen. Blir tre gånger så stort i fortsättningen. Och jag kommer få plats med både kläder och skor utan problem ;P


Jag somnade faktiskt rätt tidigt inatt, halv ett kanske. Men det hjälpte ju inte så mycket, för jag fick ändå inte speciellt mycket sömn. Zässi skrek värre än någonsin och det hjälpte inte ens med öronproppar+kudde på huvudet. Så jag var ganska arg på henne inatt, vaknade hur många gånger som helst.. Till slut blev jag så förbannad så jag började gråta. Då verkade hon fatta vinken en liten stund iaf. Lite nattsömn resulterade i att jag somnade framför Lady och Lufsen typ vid ett. Sov en timme ungefär. Sen ringde jag Maria och berättade om lägenheten och hörde hur det gick med hennes packande inför flytten till Malmö imorgon.


Det regnade hela förmiddagen, men runt halv tre såg jag att solen började titta fram, så jag passade på att byta om till träningskläder och bege mig ut på promenad. Pratade med mamma ungefär halva vägen och när jag hade kanske 5 min hem började det dugga lite. Fast det var mest skönt, för det blev rätt varmt i solen.


Nu har jag ätit nån slags lunch/middag och tittat på Top Model. Funderar på att städa, det kan behövas.. 


Det känns lite tomt utan Dennis här nu, tur att han inte ska vara borta så länge :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards